Thursday, September 07, 2006

Travelling - Alias "Berkeliling"


Ini sewaktu ane lagi berenang di Laut Jawa. Tepatnye sih di Pulau Derawan - Kalimantan Timur. Kebetulan pabrik tempat ane kerja emang deket sono. Jadi sekalian deh pas kita2 lagi ngitung2 barang pabrik kita nganterin orang2 audit nyang pade mo kesono.

Waktu itu, ane pegi ame temen2 di akunting.. nyang ane inget sih ade Babang Robana, Heldinia, Bambang Demplon, Pak Firdaus, dll.


Ini kejadiannye waktu ane maen ke rumah temen di daerah Parung, gambar ini dibuat pas banget di kebon di depan Musholla. gambar yang keliatan di atas sebelah kiri itu adalah gambar "bedug".

Waktu itu, ane bepergian ame temen sekalian mancing. Kalu dulu sih kegiatan ini emang sering. kadang2 kita bisa naek motor ampe 10 motor ke Tanjung Kait (Laut) atau bisa juga mancing ikan mas di Sawangan - Bogor, paling deket ya mancing Lele di tempat pemancingan Depok atau Lebak Bulus.

Nah, kalu nyang eni.. ane diphoto di Situ Patenggang - Jawa Barat, kebetulan pas lagi ade acara tur ame temen-temen di rumah. Waktu itu ane keliatan kurus banget yak..

kalu nyang dikiri eni.. gambar diambil di bawah pancuran aliar di bawah aer terjun di Cinangneng - Bogor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home