Wednesday, September 06, 2006

Hati-Hati Dengan Blind Date

Kisah beginian kejadiannye saat ane masing ngejomblo. Ceritanye berawal dari adanye telepon nyasar nyang pura-pura kenal ane. Sebagai laki-laki masalah agresip itu penting dong. Akhirnye dari mulain kite sepik2 (maksudnye "speak") akhirnye kita saling nuker nomer telepon. Tadinye ane heran juga kok ade cewek nyang ampe segitu antusiasnye mo ngajakin kenalan. Kalu didenger suarenye sih beeeeh merdu abis kayak penyiar nyang di swalayan2. auk dah orangnya.
Omong punya omong ceritanye karena penasaran kepingin ketemu karena diye ngakunye emang still yakin cakep punya akhirnya ane kagak banyak omong dah. Ngajakin ketemuan.. setelah ane tauk ternyata diye masing keponakan bini dari temen ane kerja. katenye diye liat gambar photo ane sewaktu diye maen ke rumah bibinye. Emang sih setelah kita saling kontak hampir satu bulanan dari omongannye rada2 jorok tuh cewek seperti orang nyang udah banyak pengalaman ame lelaki. Tapi, buat sementara si diye minta namenye dirahasiain kalu diye masing keponakan temen ane kendiri. Pernah masalah ini ane diskusiin ame temen2 di kantor. Sarannye mendingan ketemu sekali biar kagak penasaran ketimbang telpon2an tapi kagak tauk juntrungan muka atawe bodynye.
Atas saran tersebutle akhirnye ane janjian ketemu di stasiun kereta api. janjian seperti di pelm2 jaman dulu dah.. ane pake baju batik diye pake baju kuning gading. eh... mindik mindik ane liatin pas kereta berenti di stasiun Cawang, masya alloooohhh.. ane ampe nyebut.. ternyate suara nggak sebanding ame tuh muka.. waduh.. mane udah janjian mo ngajak kondangan lagi.. untung aje ade cara laen.. akhirnye ane mutusin untuk nggak jadi pegi dan langsung ke rumah diye aje.. selebihnye .. karena ternyata diye udah ngibulin ane mengenain penampilannye, cara ngomongnye, dan segalanye .. terpaksa deh kite putusin nggak colling2an lagi.. ternyata ane ketipu...
Rupanye, ketauan belakangan kalu ternyata emang tuh perempuan hobynye ngegodain lelaki-lelaki jomblo.. dan ternyata korbannye nggak cuman ane doang.. ade beberape temen di kantor nyang jadi korban telepon iseng dengan suara desahan yang aduhai tapi ternyata ....
Mangkenye pas ada iklan di tivi .. yang ceritanye orang janjian mo ketemu sama perempuan .. pas perempuan bilang .. "Aku pakai baju merah yaaa".. langsung deh ane cengengesan kendiri inget ame kejadian yang perne ane alamin.. kagak lagi-lagi dah.. kapok ane..
NB. Buat Cak Har, Romy, ame Bembeng.. ternyata kita pernah senasib yah.. hehehe..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home