Monday, September 11, 2006

Tentang Temen - Heldinia Lindiyawati & Tety Rohaety

Deny, begitu diye dipanggilnye. Jadi temen jalan-jalan ane waktu kita masing pade bujangan. Biasanye ane berame2 ade Bram (Sugeng), Rombeng (Rommy Setyadi), dan satu lagi yang akhirnye jadi lakinye sekarang.. Dedy Sadikin.
Wah, kalu ane udah cerita ame si Deny ini seru abis.. cuman kalu sekarang ceritain masalah anak2 kite aje pade.. biasanye sih ane ceritain tentang si Tasha anak ane.. trus Deny cerita tentang si Raja, kalu Fitri cerita tentang Najwa-nye dan Tety cerita tentang Kiky dan Hafidz. Kadang sering juga ada masalah kesehatan anak ane nyang ane konsultasiin ame kedua orang perempuan yang kerja di bagian akunting ini, cuman Deny bagian pajak.
Makasih atas nasehat2nye ye Den.. Tet..



Bu Tety. Bininye Bang Ipul ini emang sering jadi temen ngobrol. Apelagi saat-saat kalu lagi kagak ade kerjaan atawe kalu pas lagi ngaso (istirahat).
Wah, kalu udah cerita anak.. serunye nambah.. kayaknya kite2 emang lagi pade norak ame anak kali ye.. soalnye kebetulan emang masing pade kecil anaknye.. paling2 anaknye Bu Tety ini yang baru kelas satu.. kalu temen2 nyang laen kan anaknye udah pade gede.. ade nyang kelas empat, tiga, dua ..




1 Comments:

Blogger Omongane si Ipin said...

tolong ya, gue protes nich, nama gue bukan Linindyadewi, tapi Heldinia Lindiyawati....catet....

3:46 PM  

Post a Comment

<< Home