Monday, September 11, 2006

Tentang Temen - Hariyono & Bambang Irawan

Hariyono atau Cak Har atau si "Wedhus Gembel" (paling kiri) dan Bambang Irawan (paling kanan) yang biasa dipanggil Bembeng atau Bambang Demplon termasuk dua orang yang deket juga ame ane. Kalu Cak Har ini asli Jombang nah si Bembeng ini orang betawi yang nyaru jadi orang jawa .. perhatiin aje namennye .. mane ade orang betawi pake nama Bambang.. ye kan ? usut punya usut sih.. waktu ane coba tanyain ame nyak ame babenye.. kenape sekeluarga nyang laki dikasi nama Bambang semua (Bambang Irawan, Bambang Iriana, Bambang Irianto).. dengan enteng aje babenye bilang .. biar rejekinye lancar.. kan biasenye kalu pake name jawa jadi gampang nyari kerjanye.. (emang nyambung ???)

Ame si Cak Har yang insinyur ITB eni.. ane mulain deket sewaktu dulu masing muda.. ane bantuin diye ngejar2 perempuan.. (biasa deh laki2 normal hehehe) dan sering curhat atawe sering cerita duaan .. Kalu sama si Beng-beng sih .. terus terang ane lebih deket ame keluarganye.. nyak ame babenye ude seperti orang tua ane kendiri. apelagi emang perawakannye ampir mirip ame almarhum Bapak ane.. dulu sewaktu ane masing bujangan.. mo hampir tiap sabtu malem minggu ane nginep di rumah orang tuanye si Bembeng, soalnye selain dari penerimaan keluarganye nyang enak juga tambahan lagi enyaknye nyang pinter masak. wah, kalu ente sekali cobain tuh sambel bikinannye enyaknye.. pasti dah ketagian.. Sayang setelah ane kawin jadi jarang maen ke sono lagi.. mudah2an sih besok2 bisa lagi soale kangen berat ame masakan enyaknye ame cerita bebenye sewaktu masing jadi jawara..


0 Comments:

Post a Comment

<< Home