Tuesday, September 12, 2006

Raker - Maksudnye Rapat ampe Kejengker (kejang-kejang kaku)


Kalu mau liat kompaknye anak akunting tuh.. liat pas diye2 lagi pade photoan.. lengkap deh.. soalnye eni gambar diambil pas permulaan ane di usir dari akunting dan disuruh pindah ke internal audit begabung ame Pak Em Rahman. Waktu entu masing ade Tjut Zulfi, Eko, Mbak Diah, sama Mbak Sofie, dan baru masuknye anggota baru Rudy Wiryawan.
Tempat rapatnye sik kayaknye di puncak man ane lupa.. soalne ane ame Pak Em waktu entu cuman jadi undangan doang .. artinye di luar dari rapat akunting jadi kagak begitu inget ame acara-acaranye.. satu-satunye nyang ane inget pas lagi ngajarin Rudy berenang aje.. soale kayak Bembeng diye.. kagak bisa berenang..
atas (ki-ka) : Ichwan, Marna, Eriko, Bayu, Tjut, Tety, Sofie, Pak Fir, Pak Em, Diah, Fitri.
bawah (ki-ka) : Irfan, Dono, Aris, Eko, Rudy. kalu ane lagi setengah berdiri nyang lagi megangin pundaknye si Aris TW.
nb. kapan bisa kayak gini lagi yee ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home