Tuesday, February 10, 2009

Pantun Jadoel

Lagi iseng-iseng ane ngubek-ngubek di gerobok bekas nyang ude kagak diisiin ame makanan lagi kecuali barang-barang nyang ude pade kagak kepake, ane nemuin selembar oret-oretan bekas tulisane Babe ane almarhum yang kurang lebi 10 taon lalu ude meninggal.

di lembaran kertas bekas yang ude mulain coklat warnanye.. ade tulisan Babe ane nyang isinye pantun lame nyang mungkin sengaje atawe kagak sengaje ditulis die.. kalu bole ane masupin di eni blok kira-kira isinya begini :

burung kecici burung kecia
burung dare mengangkat sarang
dimulut benci di ati suka
malu-malu sama orang

metik kuini jangan dikandut
kalu dikandut banyak getahnye
nyari bini jangan nyang gendut
kalu nyang gendut banyak anaknye

jem tuju jem delapan
jem sembilan kerete jalan
aye tunggu ampe kapan
aer mate jatoh di jalan

jalan-jalan ke pasar baru
jangan lupe beli kedongdong
mentang-mentang penganten baru
masuk kamar menta digendong


Abis ngebace tu tulisan binin ane mesem2 kude. Ternyate Babe bole juge orang dulu care pantunnye. Jadi inget ame nyanyianne Bang Ben almarhum (Benyamin S) ame mpok Ida (Ida Royani) sewaktu musik gambang kromong masing sering dibunyiin di radio Babe ane..

paling enak si kue bike, dimanannye dikope' kope'
yang nggak enak kalu lagi boke, jual clane ditawar cepek

yang nggak enak disamber gledek, tulang sum-sum pade risi
yang nggak enak jadi orang pendek, mau nyium naek di kursi

Tapi, perkembangan jaman sekarang mah anak mude sekarang mo bikin pantun kadang ude mao nyang gampange aje. Nyang penting tujuannye nyampe .. katenye.. coba peratiin beberape nyang belon lame masing beredar.. diantarenye..

bue duren bue kedondong, gue keren dong (nyanjung diri kendiri)
ayam bekokok di pagi ari, minta rokok sama apinye (gak masuk ye?)

Tapi, ade juge nyang lebi parah..

bue kedondong bue kelingkit, minta duit dong (lha? lebih kagak nyambung)

bahkan ade juge nyang malah jadi pelesetan, terutame nyang sering dikoarin ame pelawak-pelawak macem Bagito, dan Patrio, diantarenye ;

jalan-jalan ke pasar baru,....
(nah sampe disono lu beli dah baju, sendal, tas, ape aje deh nyang penting mure..) jadi tambe kagak nyambung kan??? hehehehe namenye juge orang melucu..

Paling kagak, entule gambarannye pantunan orang jaman dulu ame anak jaman sekarang. dengan udah kagak merhatiin lagi nyambung belakange.. yang penting kedenger enak, artinye nyampe dan bise bikin orang ketawe.. dassssaarrr!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home