Monday, February 09, 2009

Belajar Terime Kritikan

Assalamu alaikum Ya Akhi WNI (khususnye) dan warge kelompok laen yang ngerase kesinggung ame tulisan yang mungkin baek sadar atawe kagak sadar jadi kene atawe merase. Tapi, baek deh untuk lebih enaknye ane menta maap buat akhi WNI yang merase kantongnye atawe embun-embunanne jadi keganggu. Tapi, kalo bole diunjukin di tulisan mane ye ane nyebutin boroknye atawe belange?

Kan sedari awal ude dibilang tulisan eni cuman sekedar ape nyang ane ngerasain sebagai orang nyang bukan siape-siape. kalu soal elmu mah ane kalah banget deh me ente-ente pade. jadi, kagak ade artinye kalu pengen ngorek-ngorek tentang keberadaan ane, latar belakang ane, hehehehe jadi ngerase kayak pejabat nyang lagi naek daon trus pengen nyalonin diri pasti deh besoknye banyak orang nyang pade nyari berite tentang pejabat entu.. ade nyang baek le.. nyang kagak baek le.. pokoknye sesue ame permentaan pasar.

Ane bukan selebritis bang WNI, cuman orang biase, kalu ente berkenan ame unek-unek ane buat lelucuan kagak pape tapi kalu mo ditanggapin serius sik bukan tempatnye.. same aje ade orang2e pulitisi nyang merasa kesinggung begitu ngedenger ade tukang becak atawe tukang sapu jalanan nyang ngegerutu soale pas tokoh mereka itu lewat depan si tukang becak tersebut tanpa menoleh atau negor atau die buang ludah.. atau buang sampah.. padahal baru aje tu tempat disapuin bersi.

pernah ane denger ustad ane cerita tentang Sayyidina Ali nyang tersinggung ame seorang Yahudi sewaktu dihine. Nah Rosul nanya, si orang tersebut menyinggung soal agama atau dirinye (atau golongannye?). Begitu Ali bilang soal dirinye nabi larang die mare tapi kalau nyinggung masalah igame? baru deh tunjukin kebenaran igame kite.. (entu juga kagak perlu sewot atawe nyari tauk siape tuh yahudinye).

Kalu ente penasaran ame ane ngedidik bini.. alhamdulille.. sejak die jadi bini ane ampe sekarang die pake pakean nyang nutup aurat perempuan (bukan jilbab karena kagak ade keterangan berjilbab tapi nutup aurat) kecuali kalu ame keluarge, ame lagi berduaan deh hehehe. Kalu ente ngeliat gambar trus langsung nyuru ane kudu didik bini dulu baru bekoar sik.. alhamdulille.. deh. Nti kalu ngeliat gambarnye 'Inneke Koesherawati' nyang lagi pake bikini atawe gambarnye Kang Uje nyang lagi 'teler' dulu, ente pasti langsung bilang Nauzubillah min dzaalik ternyata mereka 'rusak' dan gak ngerti 'aurat' hehehehe.

Tapi, kagak pape deh bang WNI.. namenye tegoran dari seorang sodare.. dengan tangan kebuke dan ati nyang ngablak ane nerimain.. namenye juge cuman celetukan ane yang bodoh.. atau seorang al-fakir (kalu kate bang WNI kali yeee). Tabek ye Bang atas pengamalan surat WAL Asri nye..

Salam peluk mesra,
ane

0 Comments:

Post a Comment

<< Home