Thursday, November 15, 2007

NARKOBE ? … SEPULU..

Barusan pas berangkat pegi ke tempat ane punye gawean, ane sempet beli koran nyang hargenye cuman serebuan. Di halaman depane ditulis gede-gede name seorang artis pemaen pelm nyang waktu jaman dulu terkenal banget ternyate diye lagi kene musibe digrebek di hotel tempat diye nginep ternyate diye lagi asik nyabu. Kotan aje ane sedikit gemes. Pan belon lame banget tuh artis keluar dari bui gare-gare kasus nyang same NARKOBE kok sekarang udah kejiret lagi ame nyang beginian.. amit-amit cabang bayi. Ude gitu pas lagi ketangkep dan digiring ke tempat bui tampange masing asik aje diye.. sambil ketawe-tawe. Sundelan tuh orang, sale aje masing mesam-mesem kaye orang kagak punye dose aje. NA’UJUBILE..

Kalu dipikir-pikir sepertinye di negeri nyang tercinte eni emang kudu dibuat hukum nyang berat ye supaye orang gentar ame yang namenye NARKOBE. Kalu ustad di kampung ane bilang selaen bise ngerusak badan, ternyate tu barang bisa juge makan otak si pemakeinye. Tapi, kenape orang kagak ade kapok-kapoknye ye ame make entu barang haram. Lebi saklek lagi ustad ane bilang.. namenye aje pake awalan NAR … ude pasti artinye Nar .. yang kalu diartiin ke bahase arab artinye NERAKE .. nah pastinye Narkobe akan ngebawe kite ke jalan nerake [bingung ane.. dimane hubungannye ? kalu cuman dari kate Nar jadi nerake? Hehehe].

Tapi, kalu kite mau ngeliat kebelang lagi, cobe aje deh kite peratiin.. noh jauh ke ujung timur negare kite.. kalu ACEH aje nyang kate orang-orang dulu bilang dijulukin serambinye MEKAH sekarang udeh jadi tempat suburnye taneman GANJA .. lah pegimane ame anak-anak mude nyang laennye? BUJUG BUNENG.. kayaknye emang ude kudu musti bin wajib nih hukum dibuat nyang seberat-beratnye kalu si pemake, pengole, ame si penanem diganjar hukuman nyang paling berat.. takutnye nti seperti jaman dulu.. jangan-jangan emang ade orang-orang tertentu, negare tertentu dan organisasi tertentu nyang lagi giat-giatnye pengen ngancurin generasi mude kite melalui barang harap eni. Wah kalu ude begini sik kagak sale lagi.. mendingan bikin hukuman nyang paling berat buat masale NARKOBE .. pegimane? Ente setuju??? Kalo ane sik bukan setuju lagi.. tapi SEPULU.. [artinye lebi dari se tuju kan?? Hehehehe]


0 Comments:

Post a Comment

<< Home