Monday, September 18, 2006

Kekompakan Anak me Nyak atawe Babenye

Tadi pagi ane dapet imel dari Eko.. diye ude buka blog ane .. dan ngasi tanggepan nyang lumayan le.. ape lagi pak tauk kalu di dalemnye ade gambar diye nyang lagi ngucapin merdeka abis keluar dari KIANI KERTAS hehehe..
En, ngasih gambar ke ane.. nyang isinye jadi bikin ide ane buat nulis ame nampilin beberape gambar nyang nunjukkin begitu kompaknye antare ane me emaknye, atawe ame bapaknye .. bisa juga ame due2nye..
Beberape gambar ini ane dapet dari rekan2..
Pertame2 diwakilin ame Eko nyang dari baju nyang dipakenye aje ude nunjukkin kompaknye tuh anak (Anis ame Iffa) ame bapaknye nyang mirip ame SURYA SAPUTRA ini..





Kalu si Tasha sih.. orang bilang tampange kompak ame Bapaknye.. dari mulai warna kulit.. mata.. idung.. ampe imut-imutnye juga.. hehehhee..











Si Raja.. panggilane..
Si montok.. sebutanne..
Si Deny .. emaknye..
Dedy le nyang jadi Bapaknye..
tapi.. kalu ditanya kompak..
kayaknye si Raja mungkin lebih kompak
ame ikan COY.. nye nyang di depan kolem..
soalnye kalu kate emaknye diye bisa tahan lame-lame ngeliatin ikan ketimbang dipelototin ame emaknye..








Ini Mas Adrianus sama Angel.. (bacanye Enjel yeee.. jangan ampe salah..) buah hasilnye ame Mbak Galuh..
Keliatan nggak kalu si ENJEL ini lebih kompak ame Bapaknye ketimbang Ibunye ???












Kalu ini, si Hayyah same babenye.. Hariyono.. lagi ngajarin maen ayunan....


Ini Anisa sama Nyonya Sugeng Surya Edi..
Ane nggak tauk percis dimane diambilnye ni gambar. Nyang ane tauk emang kerne Babenye nyang suka jepret sono jepret sini jadi kagak ade deh diye di daleme..
Meski sekarang lagi tunggu anaknye nyang kedua nyang bentar lagi mo nongol sepertinye si Nisa ini tetep kompak ma Bapaknye..












Biar cuman anak ame maknye nyang kompak pake kacamata.. tapi.. si Zidan ini tetep deket dong ame Bapaknye Bang Jakariya..








Keluarga Ichwan, biarin lelaki semue tetep bisa kompak..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Om masukin juga donk keluarga Iir biar yang aen juga tau kalu we are the kompak family....

7:31 AM  

Post a Comment

<< Home