Thursday, September 14, 2006

Orang Betawi Kagak Ade nyang Jadi Pengangguran

Kale ente sempet punya pendapat kalu orang Betawi itu banyak nyang demen nganggur sepertinye pendapat ente salah BESAR, kerne kalu ente dateng aje ke perkampungan Betawi ente pasti akhirnye akan tauk kalu sebenernye setiap orang Betawi itu baek nyang kecil, nyang gede, nyang tuwe atawe nyang mude, lelaki atawe perempuan, semuanye pade kerje.. cuman ade nyang pake dibayar dan ade juga nyang kagak pake dibayar. Ade nyang bekerjenye pake begerak ade juge nyang kagak begerak bahkan cuman tidur doang.
Perne suwaktu ane lewat di daerah Pekayon. Kebetulan ane mampir di rumah Abang ane nyang betetangga ame orang asli Meruya Ilir. pas ane lewat ane sempet ngedenger suara ibu-ibu nyang lagi ngomeli lakinya.. nyang lagi tidur..
"Bang, buruan napa bangun, perasaan aye sedari tadian abang KERJA-nye tiduuuurrr mulu. Eni tiap ari KERJA-nye kalu kagak melukin bantal diye ngempanin ayam, emange bisa tu duit dateng lewat ngimpi ?"
Bagi nyang ngedenger pan bisa heran.. lha enak.. orang tidur diye bilang kerja, trus cuman ngasi makan ayam juga dibilang kerja...
Pas ane masuk ke rumah mpok ane, kebetulan ade keponakan ane nyang baru banget beranak. pas ane lagi nanyain gimane kabarnye si kecil.. eh keponakan ane bilang.. "Iye nih, sedari tadi KERJA-nye kalu kagak netek diye nangis ame berak.. maklum le namenye juge anak kecil Cing..". Nah, bukankah bearti emang dari orok orang Betawi emang ude pade kerje ??? jadi kagak ade nyang jadi pengangguran dong...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home