Thursday, October 12, 2006

Terime Kasi Ye..

Baru kali eni kepikiran buat bilang terima kasi ame orang-orang deket ane nyang rajin ngasih semanget, ngeritik, ame ngasi info baru kalu di blog ane bise ditambahin ini itunye.
Pertame, banget neh ane mo bilang makasih nyang segede-gedenye ame si Sugeng Surya Edi alia Mas Bram si Brewok nyang pertame banget ngenalin ane ape entu blog. jadi meski cuman dengan ngeraba-raba (orang bikin pertamenye aje kite berempat), alhamdulille jadi juge deh blog ane, bahkan ude ade tambahan laennye nyang ane tulis, diantarenye :
Kedue, makasih juge ame sodare ane nyang cakep nyang demen ngasi tauk kalu bisa ngambil conto tampilan-tampilan bagus di blog laen nyang bise ditiru. Namenye Rudy Wiryawan. Atas bantuan diye jugele jadi blog ane sedikit tampil lebih manis dan kece. Dan nyang jadi sumber kenape gambar ane bise di masukin ke sini, soale hampir semue gambar ane jepret pake kamere dijitelnye mas Rudy enile. Sekali lagi makasi ya Rud..
Ketige, kagak sale lagi kalu ane tunjuk congornye Uda Ichwan nyang biarin kalem juga tapi tampil dengan manteb plus demen bikin dekor blog ane jadi lebih kinclong. Ente liat pan gambar ane nyang kayak orang sibuk di atas ? nah entu hasil karyenya jiye. tambahan lagi diye nyang ane sering mintain bantuan buat ngopiin photo ane dari cd ke komputer hehehe.
Nah, buat nyang ke empat ame seterusnye kagak sale lagi kalu ucapan terime kasi ane tujuin buat team kritik dan nyang lagi demen-demennye becandein ane soal ape aje nyang ane ketik di blog eni. kagak sale lagi kalu bukan Tafriadi Azwar ame Eriko. Tanpe diye bedua nyang tukang manas-manasin pokoknye kagak bakalan timbul deh ide-ide lucu dari ane nyang bisa ane tulis. Enggak lupe juga me si cantik Deni Heldinia nyang dulu ane perne sale nyebut namenye.
Dan terakhir yang juga kagak kalah serunye tentunye Team Tenang Aje yang terdiri dari Trio Mas Tarjo, Beng2, dan ketue II kite Mas Meyndrasta, yang sering ngasi inspirasi ke ane sehingga bisa lancar buat ngimput data-data ke blog ane.
Nah, biar kagak kualat bole juge deh ane bilang juga makasi ame si Ubay, Aries TW, Idul Fitri, ame Mbak Tety nyang kadang2 juga ikut campur meskipun cuman dengan cengir2an nye aje bila ngedenger ade komen atawe kritikan atawe pertempuran mulut antare ane ame mister konfrontir hehehe. Namenye becande kan kudu begitu, kalu dibawe serius mulu bise-bise tampang cepet tuwek ye nggak ?
Tabek

0 Comments:

Post a Comment

<< Home